Favoritgarner

Idag har äntligen favoritgarner.se öppnat :) Som jag har längtat. Nu kan jag fylla på några av färgerna i Catona som har tagit slut. Det är perfekt att Catona säljs i 25 grams nystan när man virkar mandalas och annat där det inte går så mycket garn och man vill ha många färger :)

 
De senaste dagarna har jag haft färgterapi här hemma :) Det är verkligen beroendeframkallande att sitta och virka mandalas i alla möjliga färger. De senaste två jag har gjort är från ett mönster som heter Sunny Garden Mandala. 
 
 
Mönster hittar ni hos duktiga Erika som har bloggen fingerscroched. Det är ett väldigt bra mönster med tydliga bilder på varje varv. Såna fina mönster gillar vi :)
 
Båda är gjorda med Scheepjes Catona och virknål 3,5. De blåa nyanserna är: nr 173 Bluebell, nr 384 Powder Blue, nr 261 Capri Blue och nr 124 Ultramarine (från mitten sett).
 
 
Nyanserna i den regnbågsfärgade är: nr 115 Hot Red, nr 281 Tangerine , nr 280 Lemon , nr 212 Sage Green, nr 391 Deep Ocean, nr 247 Bluebird, nr 201 Electric Blue och nr 282 Ultra Violet (från mitten)
 
 
 Visst är det häligt med färg :) <3
 
Hoppas ni får en skön helg!
 
Kram Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AnnaVirkpanna

I samarbete med Favoritgarner

RSS 2.0