Flodhästen Oda

 

 
Ja jag vet, det går så där med bloggen 😉 har fullt upp med Instagram och Facebook, men jag ska verkligen göra mitt bästa och börja uppdatera här.


Nu har jag fixat så jag kan blogga från telefonen så jag hoppas det blir lite smidigare än att hålla på med datorn och föra över foton osv.

Mitt senaste färdiga projekt är flodhästen Oda. Hon är helt ljuvlig 😍 det är ett danskt köpt
mönster från Littlehappycrochet

 

 

Jag har använt mig av Scheepjes Catona och virknål 3.

Färgerna är 242 Metal Grey, 238 Powder Pink och 258 Rosewood. Av det grå gick det 65 g, mörkrosa 15 g och det ljusrosa lite rester.

 

 
Titta på den söta lilla svansen =)
 
Scheepjes Catona finns att köpa hos Favoritgarner, de har gratis frakt inom Sverige (vid köp över 100 kr) och är välidgt snabba på att skicka iväg beställningarna (Y) sånt gillar ju vi som helst hade haft garnet hemma innan vi kom på att vi behövde det ;)
 
Kram Anna
Anonym
2016-08-01 @ 22:30:29

Jättesöt flodis ❤️

Svar: Tack så mycket <3
Anna Nilsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AnnaVirkpanna

I samarbete med Favoritgarner

RSS 2.0