Barnvagnsmobiler

Två olika barnvagnsmobiler har jag gjort de senaste veckorna. Alla djuren är gjorda från samma grundmönster (ett eget hittepå) och sedan har jag ändrat på detaljer som nos, öron osv. Jag är väldigt nöjd med båda två. 
 
Båda är virkade i Scheepjes Catona med virknål 3. Catona finns hos Favoritgarner som har gratis frakt vid köp över 100 SEK.
 
 
Här är den senaste jag gjorde, den skulle gå i gråa toner med något ljusblått inslag, eftersom den var till en pojke.
 
 
Det blev en noshörning, en elefant och en flodhäst =)
 
 
Den första barnvagnsmobilen var även den till en gosse. Djuren var bestämda från början, det skulle vara en björn, ett lejon och en apa. Jag virkade en man på lejonet, ville inte riskera att något garn lossnade om en liten ville ta ett smakprov.
 
 
För någon dag sedan gick jag förbi en vagn i affären här hemmavid, som vanligt slog jag en blick ner i barnvagnen <3 skulle gå vidare när jag registrerade barnvagnsmobilen =) Det var ju något bekant över den. Hihi så glad jag blev när jag såg att det var min skapelse. Jag visste ju att den var en present så jag var tvungen att berätta för mamman att jag hade gjort den ;)
 
Det är så otroligt roligt när man ser att det man gör uppskattas <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AnnaVirkpanna

I samarbete med Favoritgarner

RSS 2.0