Välkommen till Anna Virkpanna!

Just nu har jag minst 8 projekt igång. Jag tänkte faktiskt presentera mina UFOn här de närmsta dagarna. Så har jag kanske lite bättre koll på vad jag behöver lägga min energi på ;) 
 
Igår började jag på denna fina mandala, den kallas Viola och det är en superduktig tjej som heter Marit som har gjort mönstret. Det är på engelska och vill ni kolla in det så hittar ni det här. Garnet jag använder heter Scheepjes Catona och är ett nytt märke här i Sverige. Det kommer säljas hos Favoritgarner.se när de öppnar sin webbutik den 8 april.
 
 
Nu är det dags för nattarundan med hundarna =) Men jag hinner nog några varv till på Viola innan det är dags att sova ;)
 
 
Blogg.se
2016-04-01 @ 20:59:10
URL: http://blogg.se

Lycka till med din nya blogg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AnnaVirkpanna

I samarbete med Favoritgarner

RSS 2.0